* Gefällt Dir diese Homepage oder meinst Du es besser zu können? Erstelle deine eigene kostenlose Homepage jetzt! *
 
 

Mensche wo da sind für mi und wo i mim Herz es Plätzli hend:

Andreas:

danke das es Di git.................Het ned denkt das i nomole so was chan fühle. I ha Di mega gern und liebe Di......I freue mi uf schöni Stunde und interessanti Gspröch mit Dir!!!

Urs:

Was sell i au zu Dir sege? Du bisch für mich wie en Brüeder, i chan über alles mit Dir rede egal was es isch, mer sind fürenand da. I wett Di nie verlüüre denn Du hesch i mim Lebe sehr en hohe Stellenwert. Au wenn das de einte ned passt, doch vo dem ganze lönd mer eus nümm trüben. Die Strafe kommt zu jedem der sie verdient hat.

Angelica & Willi:

Ihr sind sehr wichtige Mensche worde im Lebe vo de Kids und mir, und mir gnüsset das sehr. D Kids chömmet u gern zu Eu und i fühle mi immer sehr geborgen.

Martina:

Mir hend eus uf e sehr spezielle Art kenneglernt, aber du bisch zu minere beste Fründin mutiert:-) Ich han Dich sehr gern und au Din Schatz de Jesper. I weiss zu Dir kann ich immer koh.DANKE

Bea:

Mir hend eus im November 05 kenneglernt und Du bisch us mim (eusem) Herze nümm wegzudenken. Du gisch mir sehr viel und ich kann mit Dir u guet rede. Danke das es Dich i mim Lebe git.

Priska:

Du bisch e super Fründin und Du weisch au i bin da für Dich!!!

Cornelia:

I wüsst zum Teil ned was mache ohni Dich. Du nimmsch mini Kind i de Not zu Dir uf ie wenns Dini eigene währet. Dadefür möcht i Dir vo ganzem Herze danke. Ich kenne Di jetzt sit 14 Johr und hoffe mer kenned eus no lang, lang und hends wieter so super

Ellen ( und Familie):

Du hesch immer es offes Ohr für mich. Es chunnt mer vor wie wenn ich Dich scho ewigs würd kenne.

Andy aus Berlin:

Du bist ein lieber Freund, ich möchte Dich nicht missen. Du weisst Du kannst immer zu mir kommen mit was auch immer es sei. Ich habe stets ein offenes Ohr für Dich


 

Nina:

Du bisch e tolli Frau und i ha Di gern!!

Sylvain:

I ha Di i dere churze Ziit is Herz gschlosse, will Du bisch eifach e u liebe...Me chan sehr gute mit Dir rede

Daniela Weibel:

Wie han i Dich numme chönne vergesse :-) Du bisch e super liebe Mensch

Ruben:

Du bisch en wunderbare Mensch au wenn mer eus recht us de Auge verlohre hend

 

Claudia & Marcus:

Ich muess sege ich findes mega wie mir jetzt eus würkli viel gsend. I schätze das sehr will ich han Eu mega gern!!!Und mit Euem Björn hend Ihr jetzt Eui Familie au komlett.......

Sabrina & Joscha:

Wir haben Euch kenneglernt weil ich auf Eure Töchter aufgepasst habe. Wir haben Euch sehr ins Herz geschlossen und geniessen es sehr mit Euch Sachen zu unternehmen. Wir hoffen das Ihr noch lange lange dableibt............